Sapanca ilçesinde meydana gelen ve bir gencin ölümüyle sonuçlanan kavga hakkında tutuklu bulunan 2 zanlı, ilk defa hakim karşısına çıktı. Mahkemede konuşan K.Y.Y., “Yasin Emre Solmaz üzerime doğru koştuğunda kendimi savunmak için bıçağı salladım, ama öldürme kastım yoktu” dedi. Diğer sanık E.Y. ise, “Yasin Emre Solmaz beni dudağıma ve gözüme yumruk atarak kışkırttı, sinirlenince arabamın camına yumruk attım” şeklinde ifade verdi.
Olay, 26 Ocak tarihinde yaşandı. K.Y.Y., Yasin Emre Solmaz’ı bıçaklayarak olay yerinden kaçmıştı. Bu olayın ardından K.Y.Y. ve E.Y. tutuklanırken, diğer üç şüpheli ise adli kontrolle serbest bırakıldı. Duruşma sürecinde her iki tarafın savunmaları alındı ve mahkeme heyeti tutukluluk hallerinin devamına karar verdi. Duruşma sonunda tarafların avukatları sürecin beklenmesini talep etti. Mahkeme heyeti ise tanıkların dinlenemeyeceğini belirterek duruşmayı erteledi.
