Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump ile yapacağı görüşme için Washington’a geldi. Erdoğan, Blair House’da konaklayarak Türk bayrağının çekildiği konukevine yerleşti. Dün New York’taki Birleşmiş Milletler 80. Genel Kurulu’na katılan Erdoğan, temaslarını tamamlayıp Washington’a geçti. Bugün Oval Ofis’te gerçekleşecek olan ikili görüşmenin ardından çalışma yemeğine katılacak olan Erdoğan, Beyaz Saray’dan ayrılarak Türkiye’ye dönecek.
