Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Diyanet-Sen’den Vefa Buluşması

Diyanet-Sen Yozgat Şubesi, önceki dönem görev yapan yönetim kurulu üyelerine

Diyanet-Sen Yozgat Şubesi, önceki dönem görev yapan yönetim kurulu üyelerine yönelik anlamlı bir teşekkür programı gerçekleştirdi.

Diyanet-Sen Yozgat Şube Başkanı Ömer Tavşancıoğlu, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte önceki dönem şube yönetiminde görev alan isimleri ziyaret ederek, sendikaya sundukları hizmetler dolayısıyla teşekkür plâketi takdim etti. Programda, sendikal mücadelenin emek ve vefa üzerine kurulu olduğu vurgulandı.

Ziyarette konuşan Şube Başkanı Tavşancıoğlu, geçmiş dönem yöneticilerinin sendikaya önemli katkılar sunduğunu belirterek, “Kıymetli hocalarımızın bugüne kadar ortaya koyduğu emekler bizim için çok değerlidir. Desteklerini her zaman yanımızda hissettik. Bu kutlu görevi daha ileri taşımak için aynı inanç ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Teşekkür plâketi takdim edilen önceki dönem yöneticileri ise gerçekleştirilen ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek, Şube Başkanı Ömer Tavşancıoğlu ve yönetim kuruluna teşekkür etti.

Program, karşılıklı iyi dileklerin ardından sona erdi.

Sorgun ilçesinde yaşayan Emine Nur Bektaş, cirit ve gülle atma
Sıradaki Haber Yozgatlı genç sporcu yaz kış demeden çalıştı, adından söz ettiren başarılara imza attı