Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Ehliyetsiz Araç Kullanmanın Bedeli AĞIR OLDU

Yozgat İl Jandarma  Komutanlığı yollarda can ve mal güvenliğini sağlamak

Yozgat İl Jandarma  Komutanlığı yollarda can ve mal güvenliğini sağlamak amacıyla  yürüttüğü titiz denetimlerine hız kesmeden devam ediyor. Akdağmadeni ilçesinde gerçekleştirilen son kontrollerde, kurallara uymayan bir sürücü ağır bir fatura ile karşılaştı.

Jandarma Ekipleri Adım Attırmıyor Akdağmadeni İlçe Jandarma Komutanlığına bağlı Trafik Jandarması timleri, Akdağmadeni–Kadışehri İl Yolu’nun 35. kilometresinde  gerçekleştirdikleri rutin denetimler  sırasında 66 plakalı bir otomobili durdurdu.

Cebini Yakan İhmal: 23 Bin 437 TL! Ekipler tarafından yapılan kimlik ve belge kontrolünde, direksiyon başındaki A.A. isimli şahsın sürücü belgesi olmadığı tespit edildi. 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu’nun 36/3-A maddesini ihlal eden sürücüye, adeta servet değerinde bir ceza kesildi. Ehliyetsiz araç kullandığı gerekçesiyle A.A.’ya 23.437 TL idari para cezası uygulanırken, şahıs araç kullanmaktan men edildi.

“Denetimler Kararlılıkla Sürecek” Yozgat İl Jandarma Komutanlığı  tarafından yapılan açıklamada trafik güvenliğini tehlikeye atan her türlü ihlalin üzerine gidileceği vurgulandı. Kazaların azaltılması ve vatandaşların güvenli  seyahat etmesi amacıyla denetimlerin il  genelinde kararlılıkla devam edeceği bildirildi.

Trafikte caydırıcılığın artırılması amacıyla uygulanan yüksek para cezaları ve denetimler,
Sıradaki Haber Trafikte Dikkat Çeken Değişim!