Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Engelliler Günü’nde hazırladıkları gösteriyle farkındalık oluşturdular

Yozgat Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, 3 Aralık Dünya

Yozgat Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında düzenlediği etkinlikte büyük ilgi gördü. Bilal Şahin Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen programa Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan ve diğer protokol üyeleri de katıldı. İl Müdürü Alper Alp, yaptığı konuşmada engelli vatandaşların toplumsal yaşamın her alanında eşit, aktif ve birinci sınıf vatandaşlar olarak görülmesi gerektiğini vurgulayarak, engellerin kaldırılması için ellerinden gelen gayreti göstereceklerini belirtti. Etkinlik kapsamında şiirler okundu, tiyatro ve halk oyunları gösterileri sunuldu. Rehabilitasyon Merkezi sakinlerinden Musa Külekçi, yanlış teşhis sonucu gözlerini kaybetme sürecini duygusal bir şiirle anlattı ve izleyicileri derinden etkiledi. Program, sahnede herkesin toplanıp hatıra fotoğrafı çektirmesiyle sona erdi.

Yerköy ilçesinde, Muharrem ayının 10. günü ve mübarek Cuma günü
Sıradaki Haber Yerköy Protokolü Farklı Camilerde Aşure Dağıttı!