Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Erdoğan-Putin ile görüştü

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile Aşkabat, Türkmenistan’da bir araya geldi. Erdoğan, Türkmenistan’ın başkenti Aşkabat’ta düzenlenen Uluslararası Barış ve Güven Forumu’na katılmak amacıyla şehirde bulunuyor. Görüşme, 2025 yılının BM tarafından Uluslararası Barış ve Güven Yılı ilan edilmesi ile Türkmenistan’ın daimi tarafsızlık statüsünün 30. yıl dönümü vesilesiyle gerçekleşti. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın yanı sıra Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, MİT Başkanı İbrahim Kalın, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, Cumhurbaşkanı Dış Politika ve Güvenlik Başdanışmanı Akif Çağatay Kılıç ve AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Halit Yerebakan da görüşmeye katıldı. Rusya’dan ise Başbakan Yardımcısı Alexander Novak, Rusya Devlet Başkan Yardımcısı Yuri Uşakov, Kremlin Sarayı Sözcüsü Dmitry Peskov ve Tataristan Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Rüstem Minnihanov da toplantıda hazır bulundu. Erdoğan ve Putin, son görüşmelerini 1 Eylül’de Çin’in Tianjin kentinde yaptıktan sonra 7 Ekim ve 24 Kasım’da da telefonla görüşmüşlerdi.

ABD Başkan Yardımcısı James David Vance, İran ile olan görüşmeler
Sıradaki Haber ABD Başkan Yardımcısı Vance İsviçre’den ayrıldı