Gaziantep’te bir tekstil fabrikasında çalışan ve içtikleri sudan etkilenen 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Olay, Şehitkamil ilçesindeki 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi. Sabah erken saatlerde gerçekleşen olayda işçilerin bilinmeyen bir nedenden dolayı rahatsızlandığı belirlendi. İşçilerin yaşadığı bulantı ve kusma gibi şikayetler üzerine, acilen Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası’na sevk edildiler. Yapılan testler sonucunda işçilerin suyla zehirlendikleri ortaya çıktı. İşçilerin tedavileri halen devam ederken genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Yetkililer olayla ilgili soruşturma başlattı.
