Kütahya’nın Gediz ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı. Kazanın Sobacılar Mahallesi mevkiinde Gediz-Uşak karayolunda gerçekleştiği öğrenildi. 43 AGH 634 plakalı otomobil sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak takla attı. Kazada araç hurdaya dönerken, sürücü D.T. ve yolcu M.Y. araç içerisinde sıkıştı. İhbar üzerine olay yerine hızla ulaşan sağlık, polis ve Gediz Belediyesi itfaiye ekipleri, yaralılara müdahale etti. Gediz Belediyesi itfaiye ekipleri, sıkışan yaralıları kurtarmak için yoğun çaba sarfetti ve başarılı bir operasyonla kurtardı. Yaralılar, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından ambulanslarla Gediz Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazayla ilgili detaylı inceleme ve soruşturma başlatıldı.
