Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD ve İsrail’in İran’a yönelik saldırılarının başlamasının ardından ilk kez bir açıklama yaparak, “Haklarımızı savunmaktan çekinmeyeceğiz ve düşmana teslim olmayacağız” dedi. İsrail’in Lübnan’a yönelik saldırılarının artmasının ardından konuşan Kasım, ABD ve İsrail’in İran’a yönelik saldırılarında ilk defa sesini duyurdu. Lübnan’a yapılan saldırıların planlı olduğunu belirten Kasım, “Saldırganlıkla karşı karşıyayız. Seçimimiz, ne kadar zor olursa olsun buna karşı koymak ve asla pes etmemek” açıklamasında bulundu. Hizbullah lideri, “Haklarımızı savunmaktan çekinmeyeceğiz ve düşmana boyun eğmeyeceğiz. Saldırganlıkla mücadele etmek zorundayız, bu bizim için kritik bir savunma biçimidir ve hedeflerimize ulaşana kadar devam edecek” şeklinde konuştu. Diğer yandan, Hizbullah’ın bugün İsrail güçleriyle Lübnan’ın güneyindeki Khiam kenti yakınlarında çatışmaya girdiği bildirildi.
