İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, sosyal medya platformundan ABD ve İsrail’in ülkeye karşı düzenlediği saldırılara ilişkin açıklamalarda bulundu. Arakçi, İran ordusunun düşmanlarıyla kararlı bir şekilde mücadele ettiğini vurgulayarak, “Uzun süredir hazır olan İran’ın güçlü silahlı kuvvetleri, saldırganların kendilerini bir bataklığa gömeceği bir savaşı sürdürüyor” ifadelerini kullandı. Ayrıca Arakçi, ülkenin diplomatik çabalarının sonuçsuz bırakıldığını belirterek, “ABD yönetimiyle iki kez masaya oturduk fakat her iki seferde de görüşmeler sırasında saldırıya maruz kaldık. Tüm sorumluluk kan dökülmesiyle ilgili onlara aittir” dedi.
