İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, ABD’nin New York kentinde Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı Başkanı Rafael Grossi ile bir araya geldi. Görüşme sırasında, İran’ın nükleer programındaki ilerlemelerin, diğer tarafların sorumluluk alması ve Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi’nin baskı unsuru olarak kullanımının sona ermesine bağlı olduğunu belirtti. Grossi ise, İran’ın UAEA ile olan işbirliğini olumlu bulduklarını ve taraflar arasındaki gerilimin artmaması için diplomatik kanalların etkin şekilde kullanılması gerektiğini vurguladı.
