Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

İran Dışişleri Bakanı Arakçi, UAEA Başkanı Grossi ile bir araya geldi

İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, ABD ziyaretinde Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı Başkanı Rafael Grossi ile buluşarak nükleer program konusunda ilerleme sağlanması için gereken adımları ele aldı. Grossi ise tüm taraflara diplomatik çözüm çağrısında bulundu.

İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, ABD ziyaretinde Uluslararası Atom Enerjisi

İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, ABD’nin New York kentinde Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı Başkanı Rafael Grossi ile bir araya geldi. Görüşme sırasında, İran’ın nükleer programındaki ilerlemelerin, diğer tarafların sorumluluk alması ve Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi’nin baskı unsuru olarak kullanımının sona ermesine bağlı olduğunu belirtti. Grossi ise, İran’ın UAEA ile olan işbirliğini olumlu bulduklarını ve taraflar arasındaki gerilimin artmaması için diplomatik kanalların etkin şekilde kullanılması gerektiğini vurguladı.

Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif, ABD ve İran arasında İsviçre’de gerçekleşen
Sıradaki Haber Pakistan Başbakanı Şerif: “Görüşmelerde umut verici ilerlemeler kaydedilmiştir”