Kaman İlçe Halk Kütüphanesi yaz aylarına hazır hale getirildi. Kütüphanenin Müdürü Ayhan Apaydın, yaz mevsiminde de kütüphanenin hizmetlerine devam edeceğini vurguladı. Apaydın, kütüphanede yapılan çalışmalar hakkında bilgi vererek Kaman Kaymakamlığı, Kaman Belediyesi ve çeşitli kamu kurumlarıyla iş birliği içinde olduklarını söyledi. Özellikle çocukları kitaplarla buluşturmayı ve okuma alışkanlığını artırmayı amaçladıklarını belirten Apaydın, çeşitli etkinlikler düzenlediklerini ifade etti. Apaydın, “Öğrencilere ve kişisel gelişimlerine katkı sağlamak isteyen herkesin yaz boyunca kütüphanemizi ziyaret etmesi için kapılarımızı açık tutuyoruz. Bahçemizde çevre düzenlemesi çalışmaları devam etmekte olup, yeşil alanların düzenli olarak bakımı yapılıyor. Ayrıca bahçemizde bulunan ceviz ağaçlarından elde edilen ürünler ziyaretçilere ikram ediliyor” şeklinde konuştu. Apaydın, kütüphaneden en iyi şekilde faydalanılabilmesi için çalışmaların devam edeceğini ve tüm ilçe sakinlerini kütüphaneyi ziyaret etmeye davet etti.
