Erzincan’ın Kemaliye ilçesinde, uyuşturucuyla mücadele kapsamında halka bilgi verme etkinliği düzenlendi. Kemaliye İlçe Emniyet Amirliği ve Erzincan Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen faaliyetlerde, uyuşturucu kullanımının zararları ve bağımlılıkla mücadele önemi konusunda vatandaşlara bilgi aktarıldı. İlçe Devlet Hastanesi ve halkın yoğun olduğu bölgelerde gerçekleştirilen etkinlikte, yaklaşık 110 kişiye bilgilendirme yapılarak broşürler dağıtıldı. Yetkililer, toplumda uyuşturucu konusunda farkındalığın artırılması ve suçla etkin bir şekilde mücadele edilmesi amacıyla benzer bilgilendirme faaliyetlerinin kararlılıkla devam edeceğini ifade etti.
