İnegöl ilçesinde meydana gelen bir kavga, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Olay, dün akşam saatlerinde Cumhuriyet Mahallesi Gazi Atatürk Caddesi’nde gerçekleşti. Bilinmeyen bir sebep yüzünden çıkan tartışma, kısa sürede büyüyerek şiddetli bir kavgaya dönüştü. İki grup arasındaki arbedede taraflar, tekme, yumruk, kemer ve okey ıstakalarıyla birbirlerine saldırdı. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, tarafları ayırarak olayın kontrol altına alınmasını sağladı. Kamera kaydına yansıyan görüntülerde, kavga eden tarafların kemerler ve kıraathanelerde bulunan ıstakalarla birbirlerine saldırdığı anlar net bir şekilde görülüyor.
