Mersin’in Mut ilçesinde belediyeye ait eski bir çöp döküm alanında çıkan yangın, çevredeki ormanlık alana yayıldı. Ekiplerin hızlı müdahalesi sayesinde yangın kontrol altına alındı ve şu anda bölgede soğutma çalışmaları devam ediyor.
Yangın, Palantepe Mahallesi’ne bağlı eski çöp döküm sahasında bilinmeyen bir nedenden dolayı başladı. Alevler kısa sürede büyüyerek çevredeki ormanlık alana da sıçradı. İhbar üzerine Mersin Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ve Mut Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri olay yerine sevk edildi. İlçe merkezine yaklaşık 5 kilometre uzaklıktaki yangına 5 arazöz ve 20 orman işçisiyle müdahale edildi. Ekiplerin kararlı çalışmasıyla yangın kontrol altına alındı ve şimdi yeniden alevlenme riskine karşı soğutma çalışmaları devam ediyor.
Yangının çıkış nedenini belirlemek amacıyla inceleme başlatıldı.
