İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, ABD Başkanı Donald Trump’la Beyaz Saray’da gerçekleştirdiği görüşme esnasında Katar Başbakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman Al-Thani’yi telefonla arayarak, 9 Eylül tarihinde Katar’ın başkenti Doha’ya düzenlenen saldırı nedeniyle ülkesinin Katar’ın egemenliğine yönelik ihlalinden dolayı özür diledi. Netanyahu, söz konusu saldırıda hayatını kaybeden bir Katarlı güvenlik görevlisinin ailesine taziyelerini iletti. Diplomatik kaynaklar, Katar’ın İsrail’in özrünü dikkatle değerlendirdiğini, ancak saldırıya ilişkin detaylı açıklama ve geleceğe yönelik güvencelerin beklendiğini belirtti. Önümüzdeki günlerde Katar’ın, Netanyahu’nun özrüne resmi bir yanıt vermesi bekleniyor.
