Yerköy İlçe Sağlık Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Genç Akademi Sağlık Bakanlığı’nın “Sağlıklı Nesil, Sağlıklı Gelecek” projesi kapsamında gençlerle buluşmayı sürdürüyor.

Bu kapsamda, Yerköy Rabia Koyunbaşoğlu Anadolu Lisesi öğrencileriyle bir araya gelindi. Programda Dr. Betül Aksu tarafından “Bağımlılıklar ve Riskli Davranışlar” ile “Fiziksel Aktivite ve Sağlıklı Yaşam” konularında farkındalık eğitimleri verildi.
Gerçekleştirilen eğitimlerde, gençlerin sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazanmasının ve riskli davranışlardan uzak durmasının önemi vurgulandı. Öğrenciler, interaktif anlatımlarla bilgilendirilirken merak ettikleri sorulara da yanıt buldu.
Programa verdikleri destekten dolayı Okul Müdürü Efendi Durmaz’a teşekkür edilirken, yetkililer gençlerin sağlıklı bir gelecek inşa etmesine katkı sunmaya yönelik çalışmaların devam edeceğini belirtti.
