Gaziantep’te, Otoyol Jandarma ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimde, Gaziantep-Nurdağı otoyolunda ters yönde ilerleyen bir kamyonetin sürücüsüne 90 bin TL idari para cezası kesildi. Sürücünün ehliyetine 60 gün el konulurken aracı da 60 gün trafikten men edildi. Olay anları ise güvenlik kameralarınca kaydedildi.
Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Gaziantep-Nurdağı otoyolunda gerçekleştirilen denetimde, seyir halindeki bir aracın ters yönde ilerlediğini tespit etti. Trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücüye 90 bin TL para cezası uygulandı. Ehliyetine 60 gün el konulan ve aracı 60 gün trafikten men edilen sürücünün kural ihlali anları kameralara yansıdı.
Trafik kurallarına uyumun artırılması ve olası kazaların önlenmesi amacıyla yapılan denetimlerin süreceği vurgulandı.
