Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı

Antalya’da bir polis ekibine gelen ihbarı fark eden bir motosiklet

Antalya’da bir polis ekibine gelen ihbarı fark eden bir motosiklet sürücüsü, hemen motosikletini terk edip hızla uzaklaştı. Yapılan kontrollerde, plakasız motosikletin üstünde haciz bulunduğu, ayrıca muayenesiz ve sigortasız olduğu tespit edildi. Motosiklet sahibine toplamda 50 bin TL’lik ceza kesildi.
Manavgat ilçesi Emek Mahallesi’nde bulunan Dostluk Parkı yakınlarında bir polis ekibine yapılan ihbara kaçan motosiklet sürücüsünün kimliği belirlenemedi. Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri olay yerine gelerek motosikleti incelediler ve aracın plakasız, sigortasız ve muayenesiz olduğunu belirlediler. Motosiklet sahibine plaka takmamaktan 46 bin TL, muayenesizlikten 2 bin 719 TL, sigortasızlık sebebiyle ise bin 246 TL olmak üzere toplamda 49 bin 965 TL para cezası kesildi ve araç yediemin otoparkına çekildi.

Osmaneli İlçe Emniyet Müdürlüğü, Bilecik’in Osmaneli ilçesinde dolandırıcılık ve güvenli
Sıradaki Haber Bilecik’te dolandırıcılık ve güvenli sürüş bilgilendirmesi