Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Regaib Kandili’nde Gönüller Birleşti

Yerköy Belediye Başkanı Av. Fatih Arslan, Regaib Kandili dolayısıyla Molla

Yerköy Belediye Başkanı Av. Fatih Arslan, Regaib Kandili dolayısıyla Molla Hüsrev Camii ve Kuba Camii’nde vatandaşlarla bir araya geldi. Kandilin manevi ikliminde gerçekleşen buluşmada cami cemaatine kandil simidi ikramı yapıldı.

Programda; Serkan Işık, İl Genel Meclisi üyeleri, Kadın Kolları Başkanı Merve Kılıç, AK Parti Yerköy İlçe Yönetim Kurulu üyeleri ile Belediye Meclis üyeleri de yer aldı. Birlik ve beraberlik vurgusunun öne çıktığı gecede, cemaatle sohbet edilerek kandilin anlam ve önemi paylaşıldı.

Başkan Arslan, Regaib Kandili’nin birliğe, beraberliğe ve kardeşliğe vesile olmasını dileyerek tüm Yerköylülerin kandilini tebrik etti.

Sorgun ilçesinde yaşayan Emine Nur Bektaş, cirit ve gülle atma
Sıradaki Haber Yozgatlı genç sporcu yaz kış demeden çalıştı, adından söz ettiren başarılara imza attı