Paylaşma, birlik ve beraberliğin simgesi olan Muharrem ayının gelmesiyle birlikte, Serhendi Vakfı ve Nezir Derneği Yerköy’de anlamlı bir etkinliğe imza attı. Vakıf ve dernek gönüllüleri, ilçe esnafını tek tek ziyaret ederek aşure ikramında bulundu.

Edinilen bilgilere göre, aşure ayı vesilesiyle gerçekleştirilen bu anlamlı faaliyette, esnaflar arasında birlik ve beraberlik duygularının pekiştirilmesi hedeflendi. Etkinlik kapsamında, Anadolu’nun köklü gelenek ve görenekleri ile kadim paylaşma kültürü ilçe esnafına bir kez daha hatırlatıldı. Serhendi Vakfı ve Nezir Derneği yetkilileri, bu tür manevi günlerin toplumsal bağları güçlendirdiğini belirterek, Yerköy esnafının ve tüm İslam aleminin Muharrem ayını tebrik etti. İlçe esnafı ise yapılan bu anlamlı ziyaretten ve ikramlardan dolayı dernek ve vakıf üyelerine teşekkürlerini iletti.

