Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyreden bir tır, henüz belirlenemeyen bir sebepten dolayı çıkan yangın sonucu alev alarak kullanılamaz duruma geldi.
Olay, gece saatlerinde Gaziantep-Şanlıurfa otoyolu Nizip ilçesi yakınlarında yaşandı. İddialara göre, plakası ve sürücüsü belirlenemeyen bir tır seyir halindeyken aniden yangın çıktı. Yangını fark eden sürücü, aracı emniyet şeridine çekip hemen dışarı atladı. Ardından, 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayarak durumu bildirdi ve olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri yönlendirildi. Hızla yayılan ve tırı saran yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kısa sürede kontrol altına alındı.
Yangın sonrasında tır kullanılamaz hale gelirken, çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlatıldı.
