Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Seyir halindeki tır alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi

Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyreden bir tır, henüz belirlenemeyen bir sebepten dolayı

Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyreden bir tır, henüz belirlenemeyen bir sebepten dolayı çıkan yangın sonucu alev alarak kullanılamaz duruma geldi.
Olay, gece saatlerinde Gaziantep-Şanlıurfa otoyolu Nizip ilçesi yakınlarında yaşandı. İddialara göre, plakası ve sürücüsü belirlenemeyen bir tır seyir halindeyken aniden yangın çıktı. Yangını fark eden sürücü, aracı emniyet şeridine çekip hemen dışarı atladı. Ardından, 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayarak durumu bildirdi ve olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri yönlendirildi. Hızla yayılan ve tırı saran yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kısa sürede kontrol altına alındı.
Yangın sonrasında tır kullanılamaz hale gelirken, çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlatıldı.

Sinop Valiliği koordinesinde yürütülen denetimlerde kaçak su kullanan 8 haneye
Sıradaki Haber Sinop’ta kaçak su kullanan 8 haneye toplam 280 bin TL para cezası