Şırnak merkezinde, bir evin önünden çalınan motosikleti alan 2 çocuk, polis tarafından Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) ve Plaka Tanıma Sistemi (PTS) kameraları aracılığıyla izlenerek yakalandı ve gözaltına alındı.
Yaşanan hadise, İsmetpaşa Mahallesi’nde meydana geldi. Dün akşam saatlerinde, belirlenemeyen şahıs ya da şahıslar tarafından evin önünde park halindeki motosiklet çalındı. Motosiklet sahibinin bildirimi üzerine, Şırnak İl Emniyet Müdürü Volkan Sazak liderliğinde Asayiş Şube Müdürlüğü’nde özel bir ekip oluşturuldu. Özel ekip, olayın yaşandığı bölgeyi ve kaçış rotalarını KGYS ve PTS kameralarıyla detaylı bir şekilde inceledi. Yapılan titiz çalışmalar sonucunda, hırsızlık eylemini gerçekleştiren şahısların A.D. ve H.A. adlı çocuklar olduğu belirlendi. Yakalanan 2 çocuk şüpheli, işlemleri için Çocuk Şube Müdürlüğü’ne teslim edildi.
Olaya dair devam eden soruşturma devam etmektedir.
