Konya’da bir kişi, otomobilini sokakta park ettiği akşamın ertesi sabahı aracının hasar görmüş halini buldu. Araç kamerası görüntülerini inceleyen vatandaş, zararın komşusu tarafından verildiğini fark ederek polise başvurdu. Olay, 17 Haziran Çarşamba günü gece saatlerinde gerçekleşti. Halil İbrahim Turan, akşam evine döndüğünde aracını park etti ve ertesi sabah camları kırık, aynası paramparça bir halde buldu. Turan, komşusunun araca zarar verdiğini tespit etti ve polise haber verdi. Aracında 100 bin lira maddi hasar olduğunu öğrenen Turan, konuyla ilgili polis merkezine başvurdu. Turan, “Aracımı nizami bir şekilde park ettim. Sabah aracımın zarar gördüğünü gördüm ve hemen polise başvurdum” dedi. Turan, komşularının bölgenin ortak kullanım alanını kendilerine ait sanarak bu tür olaylara neden olduklarını belirterek, mahalledeki tedirginliği ve korkuyu dile getirdi.
