Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Suriye Devlet Başkanı eş-Şara, ABD Başkanı Trump ile bir araya geldi

Suriye Devlet Başkanı Ahmed eş-Şara, Beyaz Saray’da ABD Başkanı Donald

Suriye Devlet Başkanı Ahmed eş-Şara, Beyaz Saray’da ABD Başkanı Donald Trump ile bir araya geldi. Eş-Şara, Beyaz Saray’ı ziyaret eden ilk Suriyeli lider oldu.

Suriye Devlet Başkanı Ahmed eş-Şara, ABD’ye resmi ziyaret düzenleyen ilk Suriyeli lider olarak temaslarına devam ediyor. Eş-Şara, Beyaz Saray’da ABD Başkanı Donald Trump ile bir araya geldi. Basına kapalı olarak gerçekleşen görüşme, yerel saatle 11.37’de başladı. Eş-Şara, gazetecilerin bulunduğu Batı Kanadı’nın ana kapısı yerine, basın mensuplarının göremediği yan bir girişten Beyaz Saray’a girerken, kendisi için resmi karşılama töreni düzenlenmedi.

Görüşmenin detayları paylaşılmazken, diplomatik kaynaklar, iki liderin Suriye’nin yeniden yapılanması, bölgesel güvenlik, mültecilerin dönüşü ve ekonomik iş birliği gibi konuları ele alacağın aktardı.

NATO Zirvesi’ne hazırlık amacıyla Almanya’nın başkenti Berlin’de bir araya gelen
Sıradaki Haber E5 ülkeleri Ankara’daki NATO Zirvesi için Berlin’de bir araya geldi