Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Suriye Devlet Başkanı eş-Şara, ABD Dışişleri Bakanı Rubio ile bir araya geldi

Suriye Devlet Başkanı Ahmed eş-Şara, New York’ta ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio ile görüştü. Terörle mücadele, kayıp ABD’lilerin bulunması ve İsrail-Suriye ilişkileri ele alındı.

Suriye Devlet Başkanı Ahmed eş-Şara, New York'ta ABD Dışişleri Bakanı

Suriye Devlet Başkanı Ahmed eş-Şara, Birleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulu için ABD’ye ziyarette bulundu ve ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio ile bir araya geldi. Eş-Şara, New York’ta devam eden temasları kapsamında Rubio ile görüştü. Suriye Dışişleri Bakanı Ahmed Hasan Şeybani de toplantıya katıldı. ABD Dışişleri Bakanlığı, görüşmenin terörle mücadele çabaları, kayıp ABD vatandaşlarının bulunması çalışmaları ve bölgesel güvenliğin sağlanması ile ilgili konuları kapsadığını duyurdu. Ayrıca İsrail-Suriye ilişkilerinin önemi de ele alındı.

ABD Başkanı Donald Trump, İran ile var olan 60 günlük
Sıradaki Haber Trump: “60 günlük ateşkes boyunca Hürmüz Boğazı’nda herhangi bir geçiş ücreti uygulanmayacak”