Elazığ’da şizofreni tanısı konulan bir kişi tarafından zarar gören köy camisi, belediye ekipleri tarafından tamir edilerek yeniden ibadete açıldı.
Elazığ Merkez Kuşhane Köyü Camii’nde, iki gün önce mekandaki eşyalara zarar verildi. Valilik açıklamasına göre, kamuya yapılan ihbar sonucunda güvenlik güçleri olayı araştırdı ve şizofreni tanısı konulan E.T. (21) isimli şahsın camiye zarar verdiği tespit edildi.
E.T. hastaneye sevk edilirken, Elazığ Belediyesi ekipleri camideki hasarı gidermek için temizlik ve onarım çalışması başlattı. Yürütülen çalışmalar sonucunda cami, tahrip edilen alanların tamir edilmesiyle ibadete hazır hale getirildi.
