Tekirdağ Çorlu ilçesinde, Şeyhsinan Mahallesi Çobançeşme 2. Geçit Sokak’ta bir panelvan minibüs, geri manevra yaptığı sırada dönüş almak isteyen bir motosiklete çarptı. Kaza anı güvenlik kamerası tarafından kaydedildi ve motosiklet sürücüsü yaralanmazken motosiklette maddi hasar oluştu. Kaza sonrası sinirlenen motosiklet sürücüsünü, minibüs şoförü Ogün Arpacı, duyarlı davranışlarıyla sakinleştirmek için çaba gösterdi ve uzun süre kendisiyle konuşarak olayın üstesinden geldi.
Olayın ardından konuşan Ogün Arpacı, “Motosiklet aracın arkasına çok yakın durmuş ve fark edemedim. Zaten kontrollü bir şekilde çıkarken çarptığım gibi hemen olayı fark ettim. Dikkatsiz olsam daha kötü sonuçlar yaşanabilirdi. Motosiklet sürücüleri bu tür durumlara karşı trafik güvenliği açısından biraz daha dikkatli olmasında fayda var” şeklinde konuştu.
İki sürücü arasında çıkan anlaşmazlık sonrasında her iki taraf da olay yerinden ayrıldı.
