Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Trump, Kolombiya Devlet Başkanı Petro ile telefonda konuştuğunu duyurdu: “Beni aramasını ve üslubunu takdir ettim”

ABD Başkanı Donald Trump, Kolombiya Devlet Başkanı Gustavo Petro ile

ABD Başkanı Donald Trump, Kolombiya Devlet Başkanı Gustavo Petro ile telefon görüşmesi gerçekleştirdiğini duyurdu ve “Beni aramasını ve üslubunu takdir ettim. Yakın gelecekte kendisiyle görüşmeyi sabırsızlıkla bekliyorum” dedi. Petro’nun Beyaz Saray ziyareti için hazırlıklara başlandığını açıklayan Trump, görüşmenin Washington, D.C.’de gerçekleşeceğini belirtti. Detaylar hakkında bilgi vermedi. Ayrıca Trump, daha önce Petro’yu uyuşturucu kaçakçılığı yapmakla suçlamış ve Venezuela’ya benzer bir askeri müdahalenin Kolombiya’da yapılabilir olduğunu söylemişti. Gustavo Petro ise, Trump’ın suçlamalarına karşı çıkarak uyuşturucuyla mücadelede başarılar elde edildiğini vurgulamış ve Kolombiya’yı savunmak için silah almaya hazır olduğunu belirtmişti.

İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Galibaf, ABD-İran arasındaki İsviçre müzakereleri
Sıradaki Haber İran Meclis Başkanı Galibaf’tan ABD’ye: “Açıklamalarına dikkat etseler iyi olur”