Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Trump ve Netanyahu Beyaz Saray’da bir araya geldi

ABD Başkanı Donald Trump, İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ile Beyaz Saray’da buluştu. Gazze’deki barış konusunda emin olduklarını belirttiler. Netanyahu, ABD temaslarını sürdürüyor.İki lider, Gazze’deki savaşı sonlandırmak için ABD’nin sunduğu barış planını görüşmek için biraraya geldi.

ABD Başkanı Donald Trump, İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ile Beyaz

ABD Başkanı Donald Trump ile İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, Beyaz Saray’da bir araya geldi. Trump, gazetecilerin “Gazze’de yakın zamanda barış olacağına emin misiniz?” sorusuna “Evet, çok eminim” yanıtını verdi. Netanyahu, ABD temasları kapsamında Washington DC’ye gelmiş ve resmi karşılama töreni yapılmamıştı. Beyaz Saray’daki buluşmada, Trump tarafından protokol gereği karşılanmayan Netanyahu’nun, Gazze’deki savaşı sonlandırmayı amaçlayan ABD’nin 21 maddelik barış planı hakkında Trump’la görüşmesi bekleniyor. Görüşmenin ardından iki liderin ortak bir basın toplantısı düzenlemesi beklenmektedir.

ABD Başkan Yardımcısı James David Vance, İran ile olan görüşmeler
Sıradaki Haber ABD Başkan Yardımcısı Vance İsviçre’den ayrıldı