Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Türkiye ve ABD arasında Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı imzalandı

Türkiye ve ABD arasında nükleer enerji alanında derinleşecek yeni bir sürecin başlatıldığı duyuruldu. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar ve ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio liderlerin huzurunda Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı’nı imzaladı.

Türkiye ve ABD arasında nükleer enerji alanında derinleşecek yeni bir

Türkiye ve ABD arasında Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı imzalandı. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile ABD Başkanı Donald Trump arasındaki Beyaz Saray görüşmesinde bu önemli adımın atıldığını duyurdu. Bayraktar, bu anlaşmanın Türkiye ve ABD arasındaki nükleer enerji ortaklığını daha da güçlendireceğini belirtti. Ayrıca, Bayraktar, görüşme sonrası ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio ile liderlerin huzurunda, Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı’nı imzaladıklarını söyledi. Bakan, yapılan anlaşma ile her iki ülkenin de gelecekte karşılıklı fayda sağlamasını temenni etti.

İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Galibaf, ABD-İran arasındaki İsviçre müzakereleri
Sıradaki Haber İran Meclis Başkanı Galibaf’tan ABD’ye: “Açıklamalarına dikkat etseler iyi olur”