Türkiye ve ABD arasında Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı imzalandı. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile ABD Başkanı Donald Trump arasındaki Beyaz Saray görüşmesinde bu önemli adımın atıldığını duyurdu. Bayraktar, bu anlaşmanın Türkiye ve ABD arasındaki nükleer enerji ortaklığını daha da güçlendireceğini belirtti. Ayrıca, Bayraktar, görüşme sonrası ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio ile liderlerin huzurunda, Stratejik Sivil Nükleer İşbirliği Mutabakat Zaptı’nı imzaladıklarını söyledi. Bakan, yapılan anlaşma ile her iki ülkenin de gelecekte karşılıklı fayda sağlamasını temenni etti.
