Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Uyuşturucu bağımlısı durak yanında uyuyakaldı

Adana’da, iddiaya göre merkez Seyhan ilçesinde bulunan Zübeyde Hanım Parkı’ndaki

Adana’da, iddiaya göre merkez Seyhan ilçesinde bulunan Zübeyde Hanım Parkı’ndaki otobüs durağı önünde uyuşturucu etkisinde olduğu iddia edilen bir kişi kriz geçirdi. Şahsın daha sonra durağın yanında uyuyakaldığı anlar, çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Bu görüntüler, uyuşturucu bağımlılığının yarattığı üzücü durumu bir kez daha gözler önüne serdi.

Bingöl’de panelvan aracın ata çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında
Sıradaki Haber Bingöl’de panelvan yola çıkan ata çarptı: 1 ölü, 2 yaralı