Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Yerköy’lü Taekwondocular Türkiye’de Madalya Kazandı!

Antalya’nın Alanya ilçesinde düzenlenen Türkiye Taekwondo Kulüpler Şampiyonası’nda Yerköylü sporcular

Antalya’nın Alanya ilçesinde düzenlenen Türkiye Taekwondo Kulüpler Şampiyonası’nda Yerköylü sporcular büyük bir başarıya imza attı.

Buğlem Doğan, gösterdiği üstün performansla Türkiye üçüncüsü, İrem Örül ise beşinci olarak turnuvayı tamamladı. Başarılı sporcular, elde ettikleri derecelerle Yerköy’e iki madalya kazandırarak ilçeyi gururlandırdı.

Sporcuların antrenörü Ahmet Gün Spor Kulübü’nden Ahmet Hoca, öğrencilerinin bu başarısından büyük mutluluk duyduğunu belirterek, “Yerköy’de spora olan ilgi her geçen gün artıyor, gençlerimizle gurur duyuyoruz” dedi.

Yerköy halkı da genç sporcuları tebrik ederek destek mesajları paylaştı.

Yerköy Voleybol Turnuvası’nda heyecan tüm hızıyla sürerken, turnuvanın en dikkat
Sıradaki Haber Müftülük Voleybol Takımı Yarı Finalde!