İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, İslam Devrimi’nin 47. yıl dönümünün coşkuyla kutlandığını belirterek, gelecek yılı savaşın değil, diyaloğun hakim olduğu bir barış ve huzur yılı olması temennisinde bulundu. Arakçi, diplomasinin tercih edildiğini vurgulayarak, İran’ın barışçıl nükleer programı konusunda adil ve dengeli bir anlaşmaya varılmasının mümkün olduğunu söyledi. Egemenliklerini koruma konusunda kararlı olduklarını belirten Arakçi, İran’ın olası saldırılara karşı sessiz kalmayacağını ve haklarının satılık olmadığını vurguladı. Milyonlarca İranlının İslam Devrimi’nin 47. yıl dönümü kutlamalarına katıldığına dikkat çeken Bakan Arakçi, halkın haklarını ve onurunu koruma konusundaki kararlılığını bir kez daha ortaya koyduğunu ifade etti.
