İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, ülkenin ulusal altyapısının son saldırı altında olduğunu duyurdu. Sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Arakçi, İran’ın en eski bankasının bir şubesinin çalışanlarla doluyken bombalandığını belirtti. “Buradaki insanlar, İran yeni yılı öncesinde halkın sofralarını doldurmak için çaba sarf ediyordu” diyen Arakçi, “Bu suç karşısında güçlü silahlı kuvvetlerimiz gerekli yanıtı verecektir” şeklinde konuştu.
