Salihli ilçesinde polis ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde, çevreyi rahatsız eden abartılı egzoz kullanan motosiklet sürücüsüne yüksek bir idari para cezası verildi. Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü’nün huzur ve güvenliği sağlamaya yönelik denetimleri devam ediyor. Askeriye Caddesi’nde şüpheli bulunan bir motosiklet, polis ekipleri tarafından durdurularak incelendi. Yapılan kontrollerde araçta abartılı egzoz kullanıldığı ve sürücünün yetersiz ehliyete sahip olduğu tespit edildi. Trafiğe kurallara aykırı bir şekilde çıkan motosiklet 1 ay süreyle trafikten men edilirken, sürücüsüne abartılı egzoz kullanımı ve yetersiz ehliyetten dolayı toplamda 27 bin 629 TL para cezası kesildi.
