Erzincan Emniyet Müdürlüğü çalışanları, şehit Polis Memuru Rahmi Sarıgül’ün şehadet yıl dönümü nedeniyle annesi Fatma Sarıgül’ü ziyaret etti. İl Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre, Sosyal Hizmetler ve Sağlık Şube Müdürlüğü personeli tarafından gerçekleştirilen ziyarette, Rahmi Sarıgül rahmet ve minnetle anıldı. Emniyet personeli, şehit annesi Fatma Sarıgül ile bir süre sohbet etti, ailenin durumunu ve ihtiyaçlarını sordu ve her zaman desteklerinin devam edeceğini belirtti. Açıklamada, ülke için hayatlarını feda eden tüm şehitlerin anıldığı ve gazilere minnet duygularının iletilerek yapılan ziyaret, duaların ardından sona erdi.
