Bilecik’te Emniyet Müdürlüğü, polis ve mahalle muhtarlarını bir araya getirdi. Bilecik Muhtarlar Derneği’nde düzenlenen toplantıya mahalle muhtarları katılım gösterdi. Toplantıda, mahallelerdeki huzur ve güven ortamının korunması amacıyla polis ve muhtarlar arasındaki iş birliği, koordinasyon ve bilgi paylaşımının güçlendirilmesi ele alındı. Muhtarların saha gözlemlerinin ve bilgilerinin mahallelerde yaşanabilecek olayların önlenmesinde ne kadar önemli olduğuna vurgu yapıldı. Ayrıca, emniyet birimleri ile muhtarlar arasındaki iletişimin güçlendirilmesine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
Toplum destekli polislik anlayışı çerçevesinde gerçekleşen toplantıda, vatandaşların can ve mal güvenliğinin sağlanması için ortak çalışmaların artırılması ve devam ettirilmesi konusunda mutabakata varıldı.
