Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Trafikte tehlikeli sürüşe 70 bin TL ceza: İki sürücü hakkında adli işlem başlatıldı

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü, Kuzey Marmara Otoyolu’nda

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü, Kuzey Marmara Otoyolu’nda trafik kurallarını ihlal ederek tehlikeli sürüş yapan ve bunu sosyal medyada paylaşan iki sürücünün tespit edildiğini duyurdu. Söz konusu sürücülere toplamda 70 bin 719 TL ceza kesilirken, aynı zamanda adli işlem başlatıldı. Sanal Devriye ekiplerinin yaptığı çalışmalar sonucunda, trafik güvenliğini tehlikeye atan ve kural ihlallerini teşvik eden paylaşımlar belirlendi. Araştırmalarda, Başakşehir istikametinde gerçekleşen olaylarda T.C. ve G.E.B. isimli sürücülerin karıştığı belirlendi. Sürücülerin, “trafik kural ihlallerini teşvik eden veya öven içerik paylaşmak, basık araç kullanmak, tescil plakası takmamak, cam filmi kullanmak, yakın takip ve saygısızca araç kullanmak” gibi ihlaller sebebiyle 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu’na aykırı hareket ettikleri ve toplamda 70 bin 719 TL idari para cezasına çarptırıldıkları açıklandı. Söz konusu sürücülerin adli işlem için polis merkezine sevk edildiği bilgisi de paylaşıldı.

Konya’nın Seydişehir ilçesinde 46 gün önce meydana gelen motosiklet kazasında
Sıradaki Haber Kazada ağır yaralanan tekvandocu yaşam mücadelesini kaybetti