Edirne’de trafik ve alkol kontrolü yapan polis ekipleri, durdurdukları kadın sürücünün 122 promil alkollü olduğunu saptadılar. Sürücüye yaklaşık 50 bin lira trafik cezası kesilirken, ehliyeti de 2 yıl süreyle alındı.
Edirne İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şubesi ekipleri tarafından yapılan denetimlerde, geri geri giden bir araç tespit edilerek durduruldu.
Kontrol sonucunda sürücünün 122 promil alkollü olduğu belirlendi. Geçmişte de alkollü araç kullandığı tespit edilen sürücüye yaklaşık 50 bin lira idari para cezası verilirken, ehliyetine 2 yıl el konuldu. Araç trafikten men edildi.
Polis ekipleri, trafik güvenliğini sağlamak amacıyla denetimlerin devam edeceğini duyurdu.
