Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

İran Dışişleri Bakanı Arakçi: “ABD ile anlaşma için hala fırsat var”

İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, ABD ile müzakerelerin devam ettiğini vurgulayarak diplomatik çözüm için fırsat olduğunu belirtti. Arakçi, askeri tehditlerin veya yaptırımların çözüm getirmediğini, diplomasi ve müzakere edilmiş bir yaklaşımın önemli olduğunu dile getirdi.

İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, ABD ile müzakerelerin devam ettiğini

İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, ABD ile iletişimin devam ettiğini belirterek diplomasiye önem verilmesi gerektiğini vurguladı. Arakçi, Tahran’da yabancı delegelerle bir araya geldi ve basına yaptığı açıklamada, BMGK’nın İran’a yönelik yaptırımlarını eleştirdi. Askeri tehditlerin ve yaptırımların sorunlara çözüm getirmediğini ifade eden Arakçi, sadece diplomasiyle nükleer program konusunda anlaşma sağlanabileceğini belirtti. İran ile yapılacak müzakerelerin artık eskisi gibi olmayacağını dile getirdi. Arakçi ayrıca Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı ile imzalanan Kahire anlaşmasının artık geçerli olmadığını söyledi.

Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Türkiye ve Kanada arasındaki işbirliğinin artırılması
Sıradaki Haber Bakan Fidan: “Türkiye-Kanada ilişkilerini stratejik bir seviyeye taşıma kararını aldık”