Ağrı-Hamur kavşağında meydana gelen trafik kazasında, kırmızı ışıkta bekleyen bir otomobile arkadan çarpan kamyonetin neden olduğu kazada 2 kişi yaralandı. Kaza, Ağrı merkezinden Hamur-Tutak istikametine gitmekte olan 37 AB 119 plakalı otomobilin, trafik ışıklarının kırmızı olması sebebiyle durduğu sırada yaşandı. Aynı yönde seyreden 04 AAG 093 plakalı kamyonetin sürücüsü İhsan Tekeş’in iddia edildiğine göre freni boşalınca, önünde bekleyen otomobile çarpması sonucu Erhan Karaboğa ve Eyüp Karaboğa isimli yolcular yaralandı. Olayın ardından çevredekilerin ihbarı üzerine sağlık, itfaiye ve polis ekipleri olay yerine yönlendirildi. Yaralılar, sağlık ekiplerince ilk müdahalelerinin yapılmasının ardından ambulanslarla Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edilerek tedavi altına alındı. Kazayla ilgili olarak inceleme ve soruşturma başlatıldı.
