Hatay’ın Arsuz ilçesinde çöplük alanında başlayan yangın, hızlı bir şekilde müdahale eden itfaiye ekipleri tarafından büyümeden kontrol altına alındı.
Yangın, Arpaçiftlik Mahallesi’nde meydana geldi ve henüz sebebi belirlenememiştir. Alevleri ve dumanı fark eden vatandaşlar durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. Bunun üzerine, Hatay Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri olay yerine sevk edildi. Ekipler, kısa sürede bölgeye vararak alevlerle mücadele etti ve yangını kontrol altına aldılar, çevreye yayılmasını engellediler. Yangın söndürülürken çöplük alanında hasar meydana geldi.
