Bursa’da meydana gelen bir kaza sonucunda, bir kadın ile bebeği halk otobüsü tarafından çarpıldı. Olay, Osmangazi ilçesine bağlı Şehreküstü Mahallesi’nde gerçekleşti. Kadın ve bebek çarpmanın etkisiyle yaralanırken, diğer çocuklar kazayı sağ salim atlattı.
Kaza anında çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sağlık ekipleri ve polis sevk edildi. Yaralılara ilk müdahale olay yerinde yapıldıktan sonra, ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Kadının diğer çocukları kazayı yara almadan atlattı ancak olay sonrasında büyük korku yaşadılar. Polis ekipleri, kazayla ilgili detaylı inceleme başlattı.
