Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Doğalgazı açarak intihar girişiminde bulunan şahıs hastanede tedavi altına alındı

Nazilli ilçesindeki bir apartmanda meydana gelen olayda, eşinden ayrılmak üzere

Nazilli ilçesindeki bir apartmanda meydana gelen olayda, eşinden ayrılmak üzere olan bir şahıs, evinde doğalgazı açarak intihar girişiminde bulundu. Polis, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle eve girerek bilinci kapalı halde bulunan şahsı hastaneye kaldırdı. Yıldıztepe Mahallesi’nde bulunan dairede meydana gelen olayda, ailesi endişelenince durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. Şahsın evine giren ekipler, M.A.’yı koltukta bilinci kapalı şekilde buldu. Sağlık ekipleri tarafından ilk müdahalesi yapılan M.A., Nazilli Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

Samsun Kültür Yolu Festivali kapsamında Batı Park’ta gerçekleşen Bayhan konseri
Sıradaki Haber Bayhan konserinde kaza: 3 yaralı