Eskişehir’de trafik denetimleri sırasında alkollü araç kullandıkları belirlenen iki sürücüye her birine 25 bin TL idari para cezası kesildi ve ehliyetlerine 6 ay süreyle el konuldu. Yenibağlar Mahallesi’nde Uludağ Sokak ve İsmet İnönü-1 Caddesi’nde gerçekleştirilen denetimlerde, İl Emniyet Müdürlüğü trafik ekipleri tarafından asayiş ve trafik kontrolleri yapıldı. Araçları durdurulan Z.D. ve B.B. isimli sürücülerin alkollü oldukları tespit edildi. Test sonuçlarına göre, Z.D.’nin 1 promil, B.B.’nin ise 2,25 promil alkollü olduğu belirlendi. Trafik kurallarını ihlal eden bu sürücülere her birine 25 bin TL idari para cezası kesildi ve ayrıca ehliyetlerine 6 ay süreyle el konuldu.
