Gaziantep’te jandarma tarafından gerçekleştirilen operasyonlarda 2 ayrı iş yerinde toplam değeri 1 milyon 450 bin TL olan kaçak malzemeler ele geçirildi ve 2 şüpheli gözaltına alındı.
Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı ve Cumhuriyet Başsavcılığı iş birliğiyle kaçakçılıkla mücadele kapsamında operasyon düzenlendi. Şahinbey ve Nizip ilçelerinde yapılan operasyonlarda A.A.R. ve M.Ç. adlı kişilere ait iş yerleri arandı. Yapılan aramalarda, piyasa değeri 1 milyon 450 bin TL olan gümrük kaçağı 35,5 kilo nargile tütünü, 211 kilo nargile kömürü, 117 şarj aleti ve kablosu, 18 akıllı kol saati, 11 kablosuz kulaklık, 7 elektrikli süpürge, 5 müzik çalar, 3 akıllı cep telefonu ve 5 adet powerbank ele geçirildi.
Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.
