Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Kütahya’da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu

Kütahya ilinde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen

Kütahya ilinde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen bir etkinlik sırasında sunulan yemekten sonra rahatsızlanan 25 kişi hastaneye kaldırıldı.
Meydan Mahallesi’nde yer alan okulda gerçekleşen etkinlikte, öğrencilere ve davetlilere pilav ve tavuk servis edildi. Ancak etkinlik sonrasında bazı öğrenci ve yetişkinler mide bulantısı ve kusma belirtileri gösterdi. Bu durumun artmasıyla birlikte birçok kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Şüphelenilen gıda zehirlenmesi vakası nedeniyle Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine, aralarında 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.
Yetkililer, olayla ilgili detaylı bir inceleme başlatıldığını bildirdi.

Mardin’in Kızıltepe ilçesinde Uluköy Mahallesi’nde çıkan örtü yangınına, henüz belirlenemeyen
Sıradaki Haber Mardin’de çıkan örtü yangınına havadan ve karadan müdahale ediliyor