Kütahya ilinde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda düzenlenen bir etkinlik sırasında sunulan yemekten sonra rahatsızlanan 25 kişi hastaneye kaldırıldı.
Meydan Mahallesi’nde yer alan okulda gerçekleşen etkinlikte, öğrencilere ve davetlilere pilav ve tavuk servis edildi. Ancak etkinlik sonrasında bazı öğrenci ve yetişkinler mide bulantısı ve kusma belirtileri gösterdi. Bu durumun artmasıyla birlikte birçok kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Şüphelenilen gıda zehirlenmesi vakası nedeniyle Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine, aralarında 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.
Yetkililer, olayla ilgili detaylı bir inceleme başlatıldığını bildirdi.
