Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Osmaniye’de gıda zehirlenmesi şüphesiyle 53 kişi hastaneye başvurdu

Osmaniye’de bir işletmenin şubelerinden satın alınan tatlıların tüketilmesinin ardından 53

Osmaniye’de bir işletmenin şubelerinden satın alınan tatlıların tüketilmesinin ardından 53 kişinin rahatsızlanması sonucunda hastanelik olanlar arasında bulunan 25 kişi taburcu edilirken, 28 kişinin ise tedavilerinin devam ettiği belirtildi. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Osmaniye Valiliği tarafından yapılan yazılı açıklamada, söz konusu işletmenin pasta ve kremalı tatlı ürünlerinin tüketilmesi sonrasında hastalanan vatandaşların durumunun incelenmeye başlandığı ifade edildi. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin işletmenin şubeleri ile imalathanesinde denetimler yaptığı ve ürünlerden numuneler alarak laboratuvar incelemesi için gönderdiği kaydedildi. Ayrıca, rahatsızlanan 53 kişiden 25’inin tedavilerinin tamamlanarak taburcu edildiği, 28 kişinin ise halen sağlık kuruluşlarında tedavi gördüğü vurgulandı. İlgili açıklamada, “Soruşturma kapsamında adli kontrol şartıyla serbest bırakılan 2 şüphelinin mahkeme kararı gereği serbest bırakıldığı bildirildi. Olayın soruşturulması ilgili kurumlar tarafından titizlikle yürütülmektedir” denildi. Olaya ilişkin yürütülen adli ve idari soruşturma ise devam ediyor.

Kocaeli merkezli 4 ilde insan ticareti ve fuhşa karşı gerçekleştirilen
Sıradaki Haber Fuhuş çetesine darbe: 18 kadın kurtarıldı, 14 tutuklama