Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Şanlıurfa’da bir gıda toptancısı denetimi sırasında son kullanma tarihi geçmiş yaklaşık bir kamyon içecek ele geçirdi. Eyyübiye ilçesinde halk ve çevre sağlığını koruma amacıyla denetimlerini sürdüren zabıta ekipleri, bir işletmenin açık alanda depoladığı bozuk içeceklere el koydu. Gıda üretiminden satış noktalarına kadar geniş bir alanda denetimlerini gerçekleştiren ekipler, halk sağlığını riske atan ürünleri imha etmek üzere el koydu. Yapılan açıklamada, denetimlerin kesintisiz devam ettiği ve gıda güvenliğini tehlikeye atan işletmelere ciddi cezaların uygulandığı vurgulandı. Eyyübiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halkın sağlığını korumak adına sıkı denetimler yapmaya devam edeceklerini belirttiler.
